GOPS Lesznowola

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

28.03.2025



DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LESZNOWOLI OGŁASZA
NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ZASTĘPCY GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W LESZNOWOLI



1. Wymaganie niezbędne:

o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:
  1. ukończyły  ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe  i posiadają co najmniej 3-letnią praktyka w księgowości,  lub
  2. ukończyły  średnią , policealną  lub pomaturalną szkołę ekonomiczną  i posiadają co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub
  3. wpisane są  do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub
  4. posiadają certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
  5. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
  6. nie były skazane   prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiadają  obywatelstwo polskie lub innego państwa, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art.. 122 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  8. posiadają znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków,
  9. posiadają nieposzlakowaną opinię,

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa z zakresu:
    -  ustawy o rachunkowości,
    -  ustawy o finansach publicznych,
    - ustawy o samorządzie gminnym,
    - ustawy o pomocy społecznej,
  2. dyspozycyjność
  3. terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
  4. wysoka kultura osobista,
  5. biegła obsługa komputera.

3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  3. kalkulowanie potrzeb finansowych,
  4. sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych,
  5. rozliczanie przyznanych dotacji z budżetu państwa,
  6. zastępowanie Głównego Księgowego na czas jego nieobecności,
  7. wykonywanie innych zadań powierzonych przez dyrektora jednostki, nie ujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy zastępcy głównego księgowego.

4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca wykonywana w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • rozkład czasu pracy: poniedziałek 9:00-18.00; wtorek-czwartek 8:00-16:00; piątek 8:00-15.00
  • pierwsza umowa na czas określony,
  • miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • praca biurowa związana z obsługą komputera i urządzeń biurowych,
  • praca wymaga współdziałania z pracownikami.

5. Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych zatrudnionych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upubliczniania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;
  2. CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;  
  5. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (kopie świadectw pracy)
  6. wymagane oświadczenia, że  kandydat:
    - posiada obywatelstwo polskie,
    - nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    - posiada  pełną zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych;
  7. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w  gronie najlepszych kandydatów.

Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych należy dodatkowo dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobnych na potrzeby rekrutacji oraz klauzule RODO.

7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

  1. wymagane dokumenty należy składać w zapieczętowanej kopercie z napisem: „Nabór na stanowisko – Zastępca Głównego Księgowego GOPS”, w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lesznowoli ul. Oficerska 1, 05-506 Lesznowola,  kancelaria pokój nr 1, do dnia 11.04.2025r. do godziny 15.00 lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu przesyłki pocztowej do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej),
  2. aplikacje, które nie spełnią  wymagań formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane,
  3. wymagane dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane klauzulą:
    „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb  niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lesznowoli zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018  r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r.  (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530 ze zm.)”.
  4. dokumenty nie zawierające podpisu pod klauzulą nie będą rozpatrywane,
  5. wymagane oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie,
  6. kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej.

Dyrektor                              
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej    
w Lesznowoli                          
Oktawian Druzd                       

Pliki do pobrania:
Wersja do druku
« inne aktualności
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
 
Rodzina 500+
 
E-puap 2
 
Powiatowy Urząd Pracy Piaseczno
 
Empatia
 
Urz?d Gminy Lesznowola